«Зa двa тижні рoбoти плaтфoрми ми oтримaли 180 звeрнeнь спoживaчів, з ниx 25% стoсуються бaнків, a 75% — мікрoфінaнсoвиx oргaнізaцій. Нaйбільшe скaрг нaдxoдить з Київськoї (16%), Xaрківськoї (15%) та Одеської (12%) областей. Громадяни найчастіше скаржаться нате неправомірні дії з повернення заборгованості — 31%», — зазначив крыша правління UAFIC Славуся Дюк.
Особливо актуальним свій сервіс в UAFIC називають в умовах карантину с подачи COVID-19 оскільки він допомагає швидко та зручно вирішувати суперечки між споживачами та фінансовими установами, подаючи звернення онлайн вконец безкоштовно.
«»ФінСкарга» если використовувати технології machinelearning, що аналізують кожне звернення та класифікують його к розв»язання проблемного питання. Выше- сервіс вже отримав багато схвальних відгуків від об»єднань, що представляють інтереси вразливих груп населення: пенсіонерів, людей з інвалідністю. Крім того, после «ФінСкарги» долучилося 30 фінансових установ, і кількість учасників зростає кожного дня», — балакать Дюк.
З повним функціоналом сервісу перрон має стати доступною вже взимку.
«Забрасывание. Ant. выключение єдиної платформи на врегулювання скарг споживачів є актуальним та своєчасним, адже надасть можливість споживачам подати звернення швидко й зручно, а фінансовим установам — где-то само швидко відреагувати та зберегти лояльність своїх клієнтів», — вважає заступниця керівника Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» Юлія Вітка.
UAFIC — це організація, що розвиває фінтех-екосистему та підвищує рівень фінансової інклюзії в Україні. Об»єднує державні структури, класичний бізнес, стартапи, інвесторів та спільноти. Асоціація почала працювати у червні 2018 року.
USAID — одна з провідних установ світу у сфері розвитку, яка виконує партия каталізатора цих процесів та допомагає досягати позитивних результатів. Партнерські стосунки з Україною USAID підтримує з 1992 року.
Расчёт USAID «Трансформація фінансового сектору» підтримує реформування фінансового сектору в Україні.