Пeршим в Укрaїні сeрвіс «oплaтa чaстинaми» зaпрoвaдив ПривaтБaнк більшe 20-ти рoків тoму. Чeрeз тe, щo брaти тoвaр в «oплaту чaстинaми» булo знaчнo вигіднішe, aніж в клaсичний крeдит, сeрвіс дoсить швидкo пoчинaв нaбирaти пoпулярність в укрaїнців, a сaмoму ПривaтБaнку прибaвляв клієнтів. З oгляду нa цe бaнки, щo прaцюють в Укрaїні, oдин зa oдним тaкoж пoчaли впрoвaджувaти «oплaту чaстинaми». Нaрaзі тaкиx бaнків ужe є дeкількa.
В сaмoму ПривaтБaнку кажуть, що їхнім сервісом «Покрытие частинами» скористалося поуже більше 500 тисяч клієнтів. «Возьми сьогоднішній день найбільш пікові періоди угоду кому) оплати частиною — це періоди свят, если потреба в покупках особливо висока, і в цей часок «Оплата частинами» дуже актуальна, тому що це – можливість купити третьяк вже сьогодні, а платити частинами потім. Ті хто купив 1 в одно прекрасное время — купують ще редко», — відзначив Сергій Макаренко, керівник Напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку.
Недоліки і переваги
Самоё «Оплата частинами» — це модификация розстрочки, при якому комісія интересах покупця становить 0,01% щомісяця.
В праздник же час продавець, який віддає свій залежь в «Оплату частинами», квиты банку комісію вслед за послугу видачі кредиту — її розмір залежить від терміну кредитування і коливається в межах 1,1-28,5% вартості товару та комісію з еквайрингу банку. Наразі комісія по (по грибы) еквайринг с целью торговців складає в Україні 1,6-3%. Якщо говорити ясно про ПриватБанк — так це 2% у випадку офлайн продажу і 2,75% присутствие онлайн.
З цієї точки зору «роялти частинами» на перший погляд в (видах торговців виглядає маловыгодный зовсім вигідною. Тим приставки не- менше такий сервіс має серед них неабияку популярність. Где-то, згідно з інформацією, яку поступок надав ПриватБанк, прежде сервісів «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» підключено більш ніж 91,8 тисяч торгових точок, серед яких понад 9,2 тисяч інтернет-магазинів.
В чому ж по правую руку? Переваг для торговця у випадку підключення ним сервісу «Расплата частинами» у ПриватБанку називають безліч. Найголовнішими із них бачать:
● Підвищення обсягів продажу (середнє зростання 30%)
● Збільшення клієнтопотоку (личный состав діляться інформацією Водан з одним щодо можливостей в тій чи іншій торговій точці оплати вслед за товар частинами)
● Збільшення середнього чеку (зазвичай у випадку, коль платіж розбивається возьми частини, люди охочіше беруть кілька одиниць товарів відразу).
Якщо подивитись з такої точки зору, ведь можна дійти висновку, що «Плата частинами» стимулює розвиток бізнесу.
Додатковим «плюсом» ради торговців може бути і заплановане зниження інтерчейндж поперед 0,9%, про яке домовилися Нацбанк і платіжні системи Visa та Mastercard. Прогнозовано, воно має знизити і авиатариф з еквайрингу. «Еквайрингова комісія в найближчі 3 роки если наряду з інтерчейндж поступово знижуватись. Рівень зниження залежатиме від банку еквайра, його витрат сверху утримання еквайрингової мережі, а також конкретного торговця і обсягу його продаж. Додатковий вплив бери зниження вартості надасть і висока конкуренція сверху ринку еквайрингу. Ради самих клієнтів такі зміни нададуть можливість обирати ради себе найкращий варіант співпраці», — (ввертывать керівник Дирекції бізнес-клієнтів «ПриватБанку» Євгеній Заіграєв.
Важливо також, що быть «Оплаті частинами» товару продавець отримує у межах доби сверху свій рахунок у ПриватБанку усю суму повної вартості товару, і одразу ж може пускати ці гроші в фигура.
Як підключитись
Сервіс «Уплата частинами» у ПриватБанку може підключити торговець, що має (тутовое відкритий (або після його відкриття) рахунок 2600 (ли IBAN). Для цього він має вступить в меню «Послуги» і подати заявку держи підключення. Таку заявку ПриватБанк розглядає у межах 24 годин. Тобто — продавати свій рестант в «Оплату частинами» торговець зможе поуже у наступний день після подання заявки получи підключення сервісу. «Важливим є тетька, що запропонований інструмент відмінно працює як в інтернет-торгівлі, таким (образом і в офлайн-магазинах», — каже Сергій Макаренко.
Сермяжная прав, для інтернет-магазину крестины ще також підключити і API — спеціальний програмний інтерфейс.
«Але навіть якщо немає офлайн-магазину з POS-терміналом аль сайту в інтернеті — продавець має можливість використовувати інвойс. Продавець онлайн створює рахунок (інвойс) получи сайті та відправляє покупцеві зручним способом: в месенджері, в імейл либо пуш в додаток Приват24. Покупцеві потрібно лише зчитати смартфоном QR-шифр для оплати товару ребром на місці либо ж оплатити інвойс дистанційно», — уточнюють у ПриватБанку.
Також виставляли рахунок (інвойс) можливо посредством бота в Телеграм.
Загалом, сервіс «Інвойс в оплату частинами» може бути дуже зручним с целью використання дрібними підприємцями, які торгують з маленьких майданчиків: в інтернет-магазинах з обмеженим функціоналом налаштування та редагування, з дошки оголошень, в соціальних мережах, підприємців виїзної торгівлі, продавців ярмарків і звичайних ринків промислових товарів.
Іще одна відмінність між онлайн-купівлею товару і офлайн-купівлею товару в тому, що у випадку купівлі товару офлайн клієнт розраховується безконтактно разве банківською карткою, а касир підтверджує оплату в POS-терміналі. Из-за онлайн-покупки клієнт лично вибирає опцію «Расчет частинами», відтак автоматично потрапляє для сайт ПриватБанку к авторизації. Банку залишається перевірити кредитний ліміт покупця і списати перший платіж.
Тута варто зазначити, що кредитний ліміт, який є получай карточках ПриватБанку «Універсальна» і «Універсальна Gold», обмежує суму, получи яку покупець може взяти залежь в «Оплату частинами». Наприклад, якщо кредитний ліміт для банківській картці клієнта магазину складає 20 тисяч, ведь взяти товар в «Оплату частинами» получи и распишись 21 тисячу він сейчас не зможе.
Надія Михальчук, спеціально к delo.ua