Другим крoкoм, який зрoбив Рaйффaйзeн Бaнк Aвaль в умoвax, кoли кaрaнтинні oбмeжeння стaли вжe нe тaкими жoрсткими, oднaк пoпит нa oнлaйн-oбслугoвувaння знaчнo зріс, стaв зaпуск нoвoгo мoбільнoгo зaстoсунку с целью бізнeс-сeгмeнту Raiffeisen Business Online.
«В трaвні ми пoчaли пoтрoxу віднoвлювaти свoї кaмпaнії, і пeршoю тaкoю вeликoю кaмпaнією стaв зaпуск нашого нового мобільного бізнес-банкінгу пользу кого приватних підприємців. І здесь першою такою активною вправою в цьому році була міграція наших клієнтів зі старого інтернет-банкінгу раньше нового мобільного інтернет-банкінгу», — каже Олександр Купрієнко.
Рішення прискорити запус цього застосунку і полегшити бізнесу життя у взаємодії із банком, после словами Олександра Купрієнка, було викликано тим, що бізнес-раздел у період карантинних обмежень страждав найбільше.
«Зрозуміло, що нам потрібно було говорити маловыгодный тільки з приватними клієнтами — власниками карток, але й з величезним сегментом бізнес-банкінгу. Бізнес почав страждати, в першу чергу, тому ми попередньо також надавали максимальну кількість інформації щодо того, як зробити його життя простішим. Соответственно-перше, за допомогою кредитних канікул, согласно-друге, за допомогою дистанційних сервісів обслуговування. Новий мобільний банкінг Raiffeisen Business Online став серйозною спробою дійсно покращити сервіс чтобы клієнтів, щоб вони нікуди неважный (=маловажный) ходили і вирішували свої питання дистанційно», — каже він.
В кінці червня — держи початку липня Райффайзен Банчик Аваль разом з агенцією Tabasco розробили новий креативний концептрайт «Райф. Просто так простіше».
«Це дуже крутий креативний концептрайт. «Приблизительно простіше» — це тепер отечественный бренд-код. Звісно, усі бюрократичні процедури у великій компанії одночасно змінити дуже важко. Але ми здійснили линия надважливих кроків пользу кого полегшення досвіду клієнтів. Паралельно з тим, як ми запускали цю креативну концепцію, ми намагалися поліпшити клієнтський досвід в сторону полегшення і щодо замовлення нових продуктів і щодо того, як стати клієнтами банку. Це була друга така серйозна комунікативна кампанія з нашого боку», — апострофировать кого Олександр Купрієнко.
Третім кроком к збереження уже існуючої клієнтської бази і залучення нових клієнтів у Райффайзен Банку Поручительство став запуск нової дебетної карти.
«Ми зрозуміли, що потрібно людям надавати додаткові бонуси ради користування нашими картками і зробити початок обслуговування у банку максимально простим. Саме в це були запити получай ринку. По-перше, ми вирішили, що наші клієнти мають отримувати кешбек после користування картками як такими, а вдоль-друге, очевидно, що в банківському ринку дебетові картки стають чи никак не найосновнішим каналом залучення клієнтів, оскільки кредитування, бери жаль, довелось пригальмувати. Тому ми розробили дебетову картку, яку назвали «Райфкартка+» . Це картка з кешбеком возьми всі операції і давно 20% на окремі категорії. Кешбек — це звісно далеко не нова фішка получи и распишись ринку, але це значний крок назустріч нашим клієнтам. «Райфкартку+» можна вопросов) замовити на сайті банку. Готівку в банкоматах із «Райфкарткою+» можна знімати безкоштовно», — ділиться Олександр Купрієнко, — «»Райфкартка+» власне стала нашим таким ключовим каналом залучення нових клієнтів после банку, вона дуже зручна у користуванні і це зіграло свою значну занятие».
Загалом в Райффайзен Банку Поручительство виділяють 3 основні чинники, які допомагають їм залучати сьогодні нових клієнтів. Це мобільний банкінг с целью приватних підприємців, новий бренд-шифр — «Райф. Неизвестно зачем простіше» та «Райфкартка+» з кешбеком.
Параллельно з Юлією Пузирєвою, исследование-директором Райффайзен Банку Поручительство, Олександр Купрієнко докладніше розповість относительно успішні трансформації комунікацій з клієнтами в кризу 5 листопада для online-марафоні «Бренд Пророчество». Реєструйся зараз ради посиланням та отримай досвід розвитку бізнесу в складні часи від 20 власників та топ-менеджерів успішних українських компаній.